Reddit Aktie

Reddit für 0 Euro bei ZERO ordern (zzgl. Spreads)

WKN DE: REDI11 / ISIN: NET000REDI11

<
News + Analysen
News + Adhoc
Analysen
Kursziele
>
<
Unternehmen
Termine
Profil
>
<
zugeh. Wertpapiere
Zertifikate
Optionsscheine
Knock-Outs
>
<
Aktion
Portfolio
Watchlist
>
30.04.2026 23:19:06

Reddit, Inc. Announces Climb In Q1 Bottom Line

(RTTNews) - Reddit, Inc. (RDDT) reported a profit for its first quarter that Increased, from the same period last year

The company's earnings came in at $203.98 million, or $1.01 per share. This compares with $26.15 million, or $0.13 per share, last year.

The company's revenue for the period rose 69.1% to $663.41 million from $392.36 million last year.

Reddit, Inc. earnings at a glance (GAAP) :

-Earnings: $203.98 Mln. vs. $26.15 Mln. last year. -EPS: $1.01 vs. $0.13 last year. -Revenue: $663.41 Mln vs. $392.36 Mln last year.

-Guidance: Next quarter revenue guidance: $ 715 To $ 725

Nachrichten zu Reddit

mehr Nachrichten
Keine Nachrichten verfügbar.

Analysen zu Reddit

mehr Analysen
Eintrag hinzufügen
Hinweis: Sie möchten dieses Wertpapier günstig handeln? Sparen Sie sich unnötige Gebühren! Bei finanzen.net Brokerage handeln Sie Ihre Wertpapiere für nur 5 Euro Orderprovision* pro Trade? Hier informieren!
Es ist ein Fehler aufgetreten!